Una catena di rulli hè un tipu di catena utilizata per trasmette a putenza meccanica. Hè un tipu di unità di catena è hè largamente utilizatu in machini domestici, industriali è agriculi, cumprese trasportatori, plotters, macchine di stampa, automobili, motociclette è biciclette. Hè ligatu inseme da una seria di rulli cilindrichi brevi è guidati da un ingranaggio chjamatu pignone, chì hè un dispositivu simplice, affidabile è efficiente di trasmissione di energia.
1.Introduzione à a catena di rulli:
E catene di rulli si riferiscenu in generale à e catene di rulli di precisione per a trasmissione di cortu pitch, a più largamente usata è a più grande pruduzzione. I catene di rulli sò divisi in fila unica è fila multipla, adattate per a trasmissione di putenza chjuca. U paràmetru di basa di a catena di rulli hè a catena p, chì hè uguali à u numeru di a catena di a catena multiplicata da 25,4/16 (mm). Ci hè dui tipi di suffissi in u numeru di a catena, A è B, chì indicanu duie serie, è e duie serie cumplementanu l'una l'altra.
2.cumpusizioni di a catena di rulli:
A catena di rulli hè cumposta da una piastra di a catena interna 1, una piastra di catena esterna 2, una piastra di pinza 3, una manica 4 è un rullu 5. A piastra di a catena interna è a manica, a piastra di a catena esterna è u pin sò tutti adattati per interferenza. ; i rulli è a manica, è a manica è u pin sò tutti i scontri. Quandu u travagliu, i ligami di a catena interna è esterna ponu sviate l'un à l'altru, a manica pò rotà liberamente intornu à l'arburetu di u pin, è u rullu hè stallatu nantu à a manica per riduce l'usura trà a catena è u pignone. Per riduce u pesu è rende a forza di ogni sezione uguale, i platti di a catena interna è esterna sò spessu fatti in una forma "8". [2] Ogni parte di a catena hè fatta d'azzaru di carbonu o d'acciaio in lega. Di solitu attraversu trattamentu termale per ottene una certa forza è durezza.
3.Passu di a catena à rulli:
A distanza da u centru à u centru trà dui pin shafts adiacenti nantu à a catena hè chjamata pitch chain, denotata da p, chì hè u paràmetru più impurtante di a catena. Quandu u pitch aumenta, a dimensione di ogni parte di a catena aumenta in cunseguenza, è a putenza chì pò esse trasmessa cresce ancu in cunseguenza. [2] U pitch di a catena p hè uguali à u numeru di a catena di a catena di rulli multiplicata da 25,4/16 (mm). Per esempiu, u numeru di a catena 12, u passu di a catena di rulli p = 12 × 25,4 / 16 = 19,05 mm.
4.A struttura di a catena di rulli:
E catene di rulli sò dispunibuli in catene una è multi-fila. Quandu hè necessariu di suppurtà una carica più grande è trasmette una putenza più grande, parechje fila di catene ponu esse aduprate, cum'è mostra in a Figura 2. I catene multi-fila sò equivalenti à parechji catene ordinali di una sola fila cunnessi cù l'altri da long pins. Ùn deve esse troppu, cumunamenti usati sò catene di doppia fila è catene di trè fila.
5.Forma di unione di ligame à rulli:
A durata di a catena hè rapprisintata da u numeru di ligami di a catena. In generale, un ligame di catena pari hè utilizatu. In questu modu, split pins o clips di primavera ponu esse utilizati à l'articuli di a catena. Quandu a piastra di a catena curva hè sottu tensione, u mumentu di curvatura supplementu serà generatu, è in generale deve esse evitata quant'è pussibule.
6.Catena à rulli standard:
GB / T1243-1997 stipula chì e catene di rulli sò divisi in serie A è B, trà e quali A serie hè aduprata per alta velocità, carica pesante è trasmissioni impurtante, chì hè più comunmente utilizata. U numeru di a catena multiplicata da 25.4 / 16mm hè u valore di pitch. A serie B hè aduprata per a trasmissione generale. A marcatura di a catena di rulli hè: u numeru di a catena una fila u numeru di a catena un numeru standard. Per esempiu: 10A-1-86-GB/T1243-1997 significa: Una catena di rulli di serie, u pitch hè 15.875mm, una sola fila, u numeru di ligami hè 86, u standard di fabricazione GB/T1243-1997
7.Applicazione di a catena à rulli:
A trasmissione di a catena hè largamente usata in diverse machini in diverse industrii cum'è l'agricultura, a minera, a metallurgia, l'industria petrochimica è u trasportu di elevazione. A putenza chì a trasmissione di a catena pò trasmette pò ghjunghje à 3600kW, è hè generalmente utilizata per a putenza sottu 100kW; a vitezza di a catena pò ghjunghje sin'à 30 ~ 40 m / s, è a vitezza di a catena comunmente usata hè sottu à 15 m / s; ~ 2.5 hè adattatu.
8.Caratteristiche di l'accionamentu di a catena à rulli:
vantaghju:
Comparatu cù a trasmissione di cinturione, ùn hà micca sliding elasticu, pò mantene un rapportu di trasmissione mediu precisu, è hà una alta efficienza di trasmissione; a catena ùn hà micca bisognu di una grande forza di tensione, cusì a carica nantu à l'arbulu è u cuscinettu hè chjuca; ùn slip, a trasmissioni hè affidabile, è u overload Forte capacità, pò travaglià bè sottu bassa vitezza è carica pisanti.
mancanza:
Sia a velocità di a catena istantanea è u rapportu di trasmissione istantanea cambianu, a stabilità di trasmissione hè povera, è ci sò scosse è rumori durante l'operazione. Ùn hè micca adattatu per l'occasioni d'alta veloce, è ùn hè micca adattatu per i cambiamenti frequenti in a direzzione di rotazione.
9.prucessu d'invenzione:
Sicondu a ricerca, l'applicazione di catene in Cina hà una storia di più di 3 000 anni. In a Cina antica, i camioni dump è i roti d'acqua utilizati per elevà l'acqua da bassa à alta sò simili à e catene di trasportu muderni. In u "Xinyixiangfayao" scrittu da Su Song in a dinastia Song di u Nordu di a Cina, hè registratu chì ciò chì guida a rotazione di l'esfera armillare hè cum'è un dispositivu di trasmissione di catena fatta di metallu mudernu. Pò esse vistu chì a Cina hè unu di i primi paesi in l'applicazione di a catena. In ogni casu, a struttura di basa di a catena muderna hè stata prima cuncipita è pruposta da Leonardo da Vinci (1452-1519), un grande scientist è artista in u Rinascimentu europeu. Da tandu, in u 1832, Galle in Francia hà inventatu a catena di pin, è in u 1864, a catena à rulli senza maniche Slaite in Gran Bretagna. Ma era u svizzero Hans Reynolds chì hà veramente righjuntu u livellu di u disignu mudernu di a struttura di a catena. In u 1880, hà perfezionatu i difetti di a struttura di a catena precedente, hà designatu a catena in u popular set di catene di rulli, è ottenne a catena di rulli in u Regnu Unitu. brevettu d'invenzione di a catena.
Tempu di post: 13-mar-2023